torsdag 27 mars 2014

Tankens makt

Jag vet att positivt tänkande gör allt! Jag brukar vara en ganska så positiv prick! Man vet att folk lever längre som har en positiv inställning till livet.

Men det är så svårt när man kommit ner i en spiral som letar sig neråt. Hur skall man vända den!? Det känns som livet i sig själv bara snurrar på och man har inte kraft att vända skutan. 

Jag vill må bra, jag vill orka arbeta och jag vill ha en lycklig bubblande känsla i bröstet. Jag vill orka träffa alla mina vänner. Jag har verkligen inte glömt bort er och jag vet att ni finns kvar när kraften är tillbaka. 

Kanske får börja med en hobby? Kanske bara behöver ge det lite tid.. Ja jag vet inte. Skäms över det gör jag i alla fall.


Kanske är så enkelt, jag tänker att det nog är så!




1 kommentar:

Tina sa...

Skickar massor av varma kramar och positiva tankar! Du verkar vara en fantastisk människa och jag hoppas att du snart får må bra fina du! KRAM